Wsparcie lokalnego hospicjum domowego to nie tylko akt dobroci, ale także sposób na budowanie pozytywnego wizerunku firmy oraz umacnianie więzi z lokalną społecznością.
Poniżej znajdziesz 16 pomysłów na pomoc Kolorom, a także korzyści, które mogą z tego wyniknąć. To coś, dzięki czemu zadbasz o 3 rzeczy na raz: o rozwój hospicjum Kolory, o reputację swojej firmy i dobro lokalnej społeczności.
1. Darowizny finansowe.
Ustal fundusz, z którego regularnie będą przekazywane darowizny na rzecz hospicjum. Regularność wpłat jest dla nas bardzo ważna. Dzięki temu możemy planować opiekę a pacjentom zaoferować pomoc tak długo, jak jej potrzebują.
2. Sponsorowane wydarzenia.
Zorganizuj wydarzenie charytatywne, z którego zyski zostaną przekazane hospicjum. Dzięki tej formie pomocy my zyskamy oparcie w poszerzeniu wiedzy i informacji na temat hospicjum, a także w pozyskaniu dodatkowych środków. Ty natomiast masz możliwość reklamy i promocji swojej marki podczas wydarzeń charytatywnych oraz pokazania się, jako firma społecznie odpowiedzialna.
3. Program „x” % dla hospicjum.
Zachęcaj i umożliwiaj pracownikom przekazywanie części ich wynagrodzenia na rzecz hospicjum Kolory. To z pewnością wzmocni ich zaangażowanie w inicjatywy społeczne i zapewni wyższe morale w zespole.
4. Wspólne kampanie marketingowe.
Włącz hospicjum do swoich kampanii, dzięki czemu część wpływów trafi do Kolorów. Zwiększysz widoczność swojej marki i dotrzesz do nowej grupy klientów, zainteresowanych działalnością charytatywną.
5. Przekazanie procentu zysku.
Regularnie przekazuj określony procent zysku z sprzedaży na rzecz Kolorów. Korzyści podatkowe związane z darowiznami, a także pozytywna reakcja klientów na wspieranie lokalnych inicjatyw to obok naszej wdzięczności nagroda dla Ciebie za ten hojny dar.
6. Program lojalnościowy.
Wprowadź program lojalnościowy, w ramach którego klienci mogą wybierać hospicjum jako inicjatywę, na którą przeznaczą część swojego rabatu. Zwiększysz zaufanie klientów do marki oraz pozyskasz nowych klientów, którzy cenią sobie CSR (społeczną odpowiedzialność biznesu).
7. Świąteczna zbiórka.
Zorganizuj zbiórkę pieniędzy i darów w okresie świątecznym na rzecz hospicjum. Zacieśnisz relację z pracownikami, którzy zaangażują się w akcję, a ona wpłynie na wzrost pozytywnego wizerunku firmy.
8. Finansowanie projektu.
Weź pod swoje skrzydła konkretny projekt dla hospicjum, np. modernizację pomieszczenia pod poradnię paliatywną. Zbudujesz długoterminową relację z nami i będziesz na stałe widoczny w przestrzeni w lokalnej społeczności.
9. Wolontariat dla hospicjum.
Zachęć pracowników do zaangażowania się w wolontariat na rzecz hospicjum.
Zbudujesz zespół, który pracuje nie tylko dla siebie, ale i dla innych i zwiększysz pozytywne postrzeganie Twojej firmy w społeczności lokalnej.
10. Dofinansowanie szkoleń.
Opłać określone szkolenia dla personelu hospicjum. Podniesienie poziomu kwalifikacji personelu hospicjum podniesie standardy opieki lokalnej społeczności.
11. Wspieranie działań edukacyjnych.
Zasponsoruj seminaria lub warsztaty, które podnoszą świadomość na temat hospicjum, przemijania, komunikacji w trudnych chwilach pomiędzy chorym a rodziną. Pokażesz, że zależy Ci na wsparciu lokalnej społeczności i zwiększysz zaufanie do swojej firmy jako zaangażowanej społecznie.
12. Darowizny rzeczowe.
Przekaż nam materiały biurowe, sprzęt medyczny lub inne, potrzebne przedmioty. Dzięki temu ułatwisz nam codzienną pracę i zyskasz możliwość odliczeń podatkowych.
13. Organizacja dni otwartych.
Możesz umożliwić hospicjum zaprezentowania swojej działalności oraz dróg pozyskania wsparcia podczas drzwi otwartych swojej firmy. Dzięki temu przyczynisz się do zwiększenia świadomość na temat hospicjum.
14. Kampanie społeczne.
Weź udział w lokalnych kampaniach promujących hospicjum i jego potrzeby. Zwiększysz zaangażowanie społeczności lokalnej w działalność charytatywną, a jednocześnie wpłyniesz na wzmocnienie wizerunku swojej marki, poprzez uczestnictwo w lokalnych akcjach.
15. Współpraca z innymi firmami.
Stwórz partnerstwo z innymi firmami, w celu organizacji wspólnych akcji charytatywnych dla Kolorów. To nie tylko doskonała okazja do pomocy nam, ale też do wzajemnej promocji i zwiększenia bazy klientów.
16. Promowanie działań hospicyjnych w mediach społecznościowych.
Pomóż nam promować działania i potrzeby hospicjum w mediach społecznościowych. To dla nas ważna platforma uzyskiwania wsparcia i szerzenia edukacji na temat hospicjum. Dzięki temu dotrzesz do szerszej grupy odbiorców i pozytywnie wpłyniesz na wizerunek swojej firmy, jako społecznie odpowiedzialnej.
Angażowanie się w działania na rzecz hospicjum domowego nie tylko przyczynia się do poprawy jakości życia osób potrzebujących, ale także niesie wymierne korzyści dla lokalnych firm. Przemyślane i systematyczne podejście do wspierania hospicjum może przynieść długofalowe benefity zarówno dla Twojej firmy, jak i dla społeczności z Leszna i okolic. Wykorzystaj te możliwości, żeby stać się inicjatorem ważnych, pozytywnych zmian i zostań członkiem Kolorowej Rodziny. Wspólnie zdziałamy więcej!